DaFeVo-korerne

DaFeVo Børne- og Ungdomskor

Er du glad for at synge, og har du lyst til at synge sammen med andre, så kom og vær med.

Korene tager hul på en ny sæson onsdag den 21. august 2024 i konfirmandstuen ved Ferslev Kirke, Rævedalsvej 3, 9230 Svenstrup J.

• Børnekoret (2.-3. klasse) øver onsdage kl. 13.40 - 14.40
  • Ungdomskoret (4.-9. klasse) øver onsdage kl. 15.05 - 16.00

Vi synger sange og salmer i mange forskellige stilarter. Både stille sange, vilde sange, sjove sange og triste sange. Nogle synger vi for sjov, andre sange skal bruges ved en gudstjeneste eller til en koncert.

Når du synger i koret, udvikler du både din sangstemme og musikalitet, du lærer noder, rytmer, salmer og sange og får en masse sjov med gode kammerater.

Koret synger ind imellem ved gudstjenester og til koncerter. Det er gratis at være med i koret, men det forventes, at man møder til alle prøver eller melder afbud i god tid.

Kontakt evt. kirkens organist Inger-Marie Larsen på iml@ferslev-kirke.dk eller tlf. nr. 23 99 92 90 for nærmere information. Eller mød blot op ved en korprøve, så du kan se hvad det egentlig er for noget at synge i kor.